Moje wyobrażenie o francuskim śniadaniu :)

Mówiłam już o skojarzeniach, jakie wyzwala we mnie hasło "kuchnia francuska".
Chwilowo postanowiłam obstawać przy mojej wizji artystycznego śniadania ze słodkim rogalikiem w tle i atmosferą sztuki unoszącej się w powietrzu.:)
Jeśli chodzi o mnie, nie potrzebuję specjalnie aranżować przestrzeni podobnej do atelier szalonego artysty, ponieważ takowy kącik posiadam.
Do pełni szczęścia niezbędna jest tylko kawa. :)




Potrzebujemy:
-ciasto francuskie w ilości dowolnej
- nadzienie, jakie tylko sobie wymarzymy - owoce, czekolada, dżem... czego dusza zapragnie
( ja uzyłam bananów i czekolady)



Z ciasta francuskiego wycinamy trójkąty ( tak, jak tutaj), następnie na szerszej stronie układamy nadzienie i zwijamy ku wierzchołkowi. Pieczemy około 18 minut w piekarniku nagrzanym do 200 -220 stopni.




Vive la France!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz