MIŁOŚNICY MAKARONU

MAKARONOWE PRZEPISY, KTÓRE ZNAJDZIESZ NA BLOGU

KLIKAJĄC NA PODPIS, W NOWYM OKNIE OTWIERA SIĘ WPIS NA BLOGU



Makaron z sosem pomidorowym
Terrina ze szpinakiem i makaronem

Czosnkowa pomidorowa z makaronem


Pomidorowa z makaronem
Penne z sosem pieczarkowym




Sałatka makaronowa z tuńczykiem




Makaron z krewetkami







Rigatoni z suszonymi pomidorami


Funghetto i kurczak cytrynowy

A'LA CARBONARA
Makaron z mięsem mielonym

Łatwy sos pomidorowo-czosnkowy



Makaron z pieczonymi warzywami



Polędwiczki na kokardkach

5 komentarzy:

  1. Ooo, coś dla mnie! Zdecydowanie można mnie nazwać miłośniczką makaronu ;) Bardzo ciekawi mnie ta terrina.

    OdpowiedzUsuń
  2. whiness - Mnie w niej najbardziej zadziwia to, że makaron może wyglądać tak elegancko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kruszynka... z wrażenia dodałaś 5 identycznych komentarzy. :)
    Ale rozumiem Cię- ja też wariuję na widok makaronu. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń