Zupa cukiniowo - czosnkowa

W tym roku ogarnął mnie prawdziwy szał cukiniowy. Tę zupę zrobiłam już dawno, niestety nadmiar wszelakich obowiązków nie pozwolił mi na regularne wstawianie przepisów.
Teraz, kiedy natrafiłam na zdjęcia, nie miałam sumienia na pozostawienie ich dłużej w zapomnianym folderze.
Być może przepis przyda sie komuś w przyszłym roku. :)





Składniki:
  • 70 dag cukinii
  • kilka dużych ząbków czosnku
  • główka sałaty lodowej
  • litr intensywnego bulionu warzywnego
  • ulubione przyprawy

Przygotowanie:
Pokrojoną w kostkę cukinię (bez skórki) i porwaną na kawałki sałatę zalewamy częścią bulionu i gotujemy do miękkości. Następnie studzimy i miksujemy na jednolitą masę. Dodajemy resztę bulionu oraz przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku. Dokłądnie mieszamy i przyprawiamy do smaku.





4 komentarze:

  1. Wyglada smakowicie, piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. UHum, wypróbowałabym ze względu na dodanie czosnku ;-))


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. robię ciutek inną, ale obia wyglądają i pewnie smakują pysznie :)

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń